Meesters Voorstellen

Hey! Ik ben Meester Jorn (links op de foto) en ik ben werkzaam als docent bewegingsonderwijs op De Wissel. Op woensdag en donderdag verzorg ik de lessen bewegingsonderwijs. Dit doe ik met erg veel plezier. Het leukste aan mijn werk op de Wissel vind ik toch wel dat ik leerlingen op een positieve manier dingen kan leren op het gebied van bewegen, gezondheid en sociale vaardigheden.

Mijn naam is Mike Jonk (rechts op de foto). Inmiddels alweer vijf jaar LekkerFit docent. Ik haal veel plezier uit het overdragen van mijn passie. Vooral mijn passie voor sport en gezondheid. Ik geef alle groepen op De Wissel gymles.

Doordat de leerlingen bij ons op school drie beweegmomenten hebben, kunnen we ook daadwerkelijk iets bereiken, tijdens de lessen. Zelf ben ik een fanatiek sporter en coördineer ik na schooltijd de schoolsportvereniging.

Heb je vragen over de Gymlessen, toernooien of LekkerFit mail naar de gymdocenten

Hieronder een mooi filmpje over LekkerFit!