gROEP 1/2C

Hallo!

Ik ben Juf Dilara. Zelf heb ik op verschillende basisscholen gewerkt. Zowel in het regulier- als het speciaal onderwijs. Ik ben geboren en getogen in Rotterdam Zuid. Samen met de kinderen hopen wij een leerzame- en leuke jaar door te brengen.

Het belangrijkste vind ik dat kinderen met plezier naar school komen en dat ik met de ouders een goede band heb zodat ik ervoor kan zorgen dat uw kind zich optimaal kan ontwikkelen.

- Op maandag krijgen de kinderen gymles van van de vakleerkracht.
- Op dinsdag gaan we met elkaar naar het speellokaal.
- Op dinsdag krijgen de kinderen techniekonderwijs.
- Op donderdag krijgen de kinderen muziekonderwijs.

In groep 1/2C vinden we samen met de kinderen de volgende regels belangrijk:
- Als de juf praat, ben je stil
- We luisteren naar elkaar - We zijn lief voor elkaar
- We gaan netjes met alle spullen om
- Samen spelen, samen leren.

Leren zichtbaar maken en successen vieren is een ander speerpunt op ‘De Wissel’. Dit is bij ons op school een doorgaande lijn. Bij de kleuters werken we daarom ook met doelenmuren, uiteraard passend bij deze leeftijdsgroep.

Om de ontwikkeling van de kinderen in kaart te brengen gebruiken wij de observatiemethode ‘Kijk!’. Via deze observatiemethode kunnen wij een inhoudelijk rapport maken voor onze leerlingen.

Op De Wissel vinden we dat ieder kind het recht heeft om het beste uit zichzelf te halen. Dit bereiken we door een gedifferentieerd aanbod en een warme, veilige speel-leeromgeving te bieden.