GROEP 8A

In groep 8a zijn de kinderen aardig voor elkaar. We behandelen elkaar met respect en tonen begrip voor elkaar. We zijn zuinig op onze spullen. Ook zijn wij verantwoordelijk.
Naast deze regels zijn de kinderen hard aan het werk voor de cito's november Hierna krijgen de kinderen namelijk hun definitief advies. Met dit advies schrijven de leerlingen zich in op een nieuwe school.  We werken veel samen met groep 8B, dat zal meer zijn als de cito's in november voorbij zijn.

Ook werken de kinderen aan eigen doelen. Zij schrijven zich in voor extra instructiemomenten en wij werken er zelfs naar toe dat kinderen instructies aan elkaar kunnen geven.
De kinderen krijgen elke week op vrijdag huiswerk mee. De week erna moet dit zijn ingeleverd bij de meester. Is dit niet ingeleverd dan moeten de leerlingen nablijven. Vanaf december gaan de kinderen op scholenbezoek. We gaan dan met de hele groep op een aantal scholen met verschillende niveaus een kijkje nemen.
Ook gaan de kinderen van groep 8 op kamp. Dit schooljaar zal dit plaatsvinden op 4 t/m 6 maart.
We sluiten het schooljaar af met een musical. De musical is op 08/7. Dit is in de avond.
We gaan er een mooi schooljaar van maken!

Meester Jeffrey staat dit jaar voor groep 8a. ‘Ik sta dit jaar al tien jaar voor de groep en dit is mijn vierde jaar op de Wissel. Ik ben een echte bovenbouw leerkracht en heb het erg naar mijn zin met deze groep

Nog even ter informatie:
Op dinsdag en woensdag hebben de kinderen gym van meester Mike. De kinderen nemen gymkleding mee.
Op maandag hebben zij techniek. De kinderen hoeven hier niks voor mee te nemen.
Op donderdag hebben de kinderen Engels. Dit wordt gegeven door meester Nassim.

Log in Ontwerp | HFCM onderwijs Realisatie | Heutink ICT